مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-12اجتماعي

برگزاری هفته پژوهش در کانون پرورش فکری گیلان با محور مسئله شناسی


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری ویژه برنامه های پانزدهمین دوره هفته پژوهش این مجموعه فرهنگی با شعار «مسئله شناسی، - ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری ویژه برنامه های پانزدهمین دوره هفته پژوهش این مجموعه فرهنگی با شعار مسئله شناسی، کلید نوآوری و پیشرفت خبر داد.

سید جلیل میرعظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری ویژه برنامه های پانزدهمین دوره هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار مسئله شناسی، کلید نوآوری و پیشرفت خبر داد و اظهار کرد: ویژه برنامه های پانزدهمین دوره هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از 25 لغایت 30 آذرماه 1402 در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در ادامه با اشاره به جایگاه جستجوگری، خلاقیت ورزی و نوآوری در فعالیت های این مجموعه عنوان کرد: هفته پژوهش بستری برای بررسی روند توسعه و پیشرفت فعالیت های پژوهشی و ترسیم چشم انداز برنامه ها در این حوزه به شمار می رود.

وی به عناوین مهمترین برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در هفته پژوهش اشاره کرد و از برگزاری نشست های پژوهشی با عنوان نگاه نو و لذت کشف ویژه اعضا خبر داد و متذکر شد: تجلیل از مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفته پژوهش در کانون پرورش فکری گیلان با محور مسئله شناسی

برگزاری هفته پژوهش در کانون پرورش فکری گیلان با محور مسئله شناسی